Senaste Inlägg

WIH IGEN

Idag skrev robin på kontraket och betalde handpenningen.
Den 1 novemer (+ - några dagar) så är lägenheten vår:)
En 3:a på gruvlyckan, men det känns bra. I Karlsad, men ändå lite utanför stan om mn vill "bort" lite.
Balkongen är säker för katter (som vi troligtvis kommer att skaffa)
Måla/tapetsera om blir det då det sitter tavlir i princip hela lägenheten men det löser sig:)
Gym & solarium finns. Gården är 2.5 miljoner nerlagt på.
Mest gammla, inte utlänningar, fint område, parkering NÄRA lägenheten, tvättmaskin i badrummet, allrum att hyra.
Nej, jag tror att detta kommer bli jätte bra. Jag hoppas det i alla fall.
Är verkligen lycklig just nu, och det tror jag att Robin är också. Min älskling. Min Robin. Jag älskar honom!
Lägger ut lite bilder imorgon, blir kanske även att hämta en soffa imorgon:)
Men tänk på att nu bor det ett äldre par där, så massa tavlor med mera ska ju bort.
PS: Egentligen bryr jag mig inte vad andra tycker, bara jag trivs själv!:)

Vi hörs imorgon, massa goa kramar från en väldigt glad Sandra!!:D:D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback