Senaste Inlägg

Snart klara

Nu har vi målat klart och städat upp det värsta i lägenheten. Nu börjas det lägga golv imorgon, hoppas det blir bra!
Och hoppas verkligen att jag hinner se ett finr resultat inna jag åker.
Igår var vi hos Eric på lite party, men vi var nyktra och åkte hem ganska tidigt.

Lämnade tillbaka viggen idag också efter att ha haft han i över en vecka. Litte gullegrisen.
Började nästan gråta när han åkte iväg, det känns så tomt utan ett djur. Tur att jag har Robin som finns där för mig:)

Nu blir det mat hemma hos Robin, mums, älskar maten här!:)
Sen ska jag hem och plugga psykologi som jag nästan glömt att jag har prov i. åååå....
Ha det!:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback