Senaste Inlägg

Snart sängen

Jag vet inte vad det har blivit med mig, om det bara är för att jag vet att det är lov kanske, men gud så trött jag blivit. Gick upp vid halv 9-9 och var ute med viggen på en prominix, när jag kom hem lade vi oss i sängen och busade lite och vips så vaknade jag vid 12 halv 1 igen. Måste vart jätte trött!
Det är jag nu med i o försig:P

Träffade Mikaela idag också. Gud så länge sen, vi hade så mycket att prata om.
Speciellt gammla minnen från (huss-tiden) och hur alla var förr och hur de utvecklats (och INTE utväcklats) hahaha!!
Måste få henne att komma på inflyttningsfesten 17 december! Måste få dricka med henne snart nu igen;)

Sandra fick tillbaka sin ögonsten idag också. Saknar honom sjukt mycket redan. Längtar tills jag kan ha en egen!!:(

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback