Senaste Inlägg

Haloween i borgvik:)

Shit, det var verkigen en jätte rolig kväll i borgvik igår!
Tänkte klä ut mig till en docka först, men sen ändrades det till geicha och tillslut kom typ alla på att jag såg ut som han i the saw filmerna fast i flick-format:P
hur som helst var det jäkligt kul i alla fall:D
Trott ett bra tag att jag skulle få sitta hemma eftersom alla verkligen skulle på krogen. Men kan fan slå vad om att detta var bättre!:P

Idag har vi även fixat lite i lägenheten, jag har målat lister och sådär medans robin och en kompis till honom att spackalt i sovrummet.

Klockan är inte så mycket än, men funderar serisöt på att göra mig iordning för natten. SKÖNT!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback