Senaste Inlägg

Lite av min önskelista

Försöker komma på vad jag önskar mig i jul & i födelsedagspresent.
Det är svårt att prioritera vad man önskar sig mest faktiskt.
Men hellst av allt vill jag såklart ha en hund. Drömmer om det skit ofta verkligen (och om att flyget kommer krascha) Inatt hade jag smekt robins hans och viskat (kolla Robin, kolla vovven, kolla vovven) haha!!

Nu till listan. Jag (vi) önskar oss en mikrovågsugn. Jag önskar mig även en bärbar dator som vi kan ha i vardagsrum och koppla till tv och så vidare. Ett körkortspaket så jag kommer igång snart!! Massage som jag skulle uppskatta att gå på med mamma. Sen är det lite andra småsaker som dekorations saker, locktång, sängkläder, lösår med mera.










 

 

 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback