Senaste Inlägg

Hemma i Sverige

Nu är jag tillbaka hemma i Sverige. Sitter just nu i min och Robins lägenhet. Känns jätte bra, men ändå konstigt. Är detta verkligen en lägenhet JAG ska bo i? Som JAG ska sova i, duscha i, laga mat i, städa i...
Jag tror att det känns så för att nu har jag varit borta en månad och Robin har bott här själv, så det känns mer som att man är och "hälsar" på hemma hos honom än så länge. Bara jag får upp mina kläder när garderoben är klar och jag får alla mina grejer på plats så kommer det nog gå snabbt att känns sig som hemma..

Kom hem jämt efter 11 igår, då hade jag varit vaken mer än 40 timmar i sträck, men blev ändå jätte pigg när jag klev av bussen och möttes utav en av de finaste som finns (robin) och han hade med sig lilla underbara viggen. Vi åkte även in till stan och hälsade på mamma som var på pitchers. Vilken undebar känsla!!

Nu ska jag äta frukost och göra mig klar, för sen bär det av till Grums. Hem till mamma. Inte hem till mig. haha, vad knäppt det känns!!! Där blir det mat och glatt återseende!
Ha en fin dag allesammans.
PS: URS för Sverige på vintern.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback