Senaste Inlägg

Fynd

Ovanligt att jag gör fynd. Hittar nästan alltid något snyggt på rean eller annat. TUR kallas det;)
Eller skicklighet kanske till och med? Hö-Hö!

Fick mig i alla fall 2 par mjukisbyxor. Ett för 99:- och ett annat för 149:- Ett par svarta, och gråa. Fatta priset!
Inget jag tar kort på, det är ju sådanahär väldigt ointresserade bilder. Tror nästan alla vet hur ett par mjukis ser ut?;)

Robins pappa har i alla fall varit i vår lägenhet idag och börjat lägga golv. Jag har inte varit iväg och kikat än, men sötnos sa att det blev riktigt bra. Är verkligen tacksam att Mikael vill hjälpa till, hade nog inte kommit så långt än annars. Får bli och bjuda på middag sen när vi har kommit in ordentligt och så:) Susanne, du kan hälsa att vi fixar gin:D

Nu ska jag kolla vilka kläder jag ska ha med så att jag hinner tvätta allt innan torsdag.
Vad ska man ha? Hur mycket ska man våga packa, eller INTE packa?
Kommer mer bilder på lägenheten snart också, men nu blir det klädletning!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback