Senaste Inlägg

Svett & tårar

Urs. Den här dagen har inte varit en bra dag.
Eller, bra har den väl vart. Men jag har varit så jäkla stressad fast jag bara vart still. stressad i huvudet bara eller hur jag ska förklara.
Imorgon börjar en jävulsk vecka för mig känns det som, så har suttit jätte länge och försöka lägga upp ¨så att den blir så smidig som möjligt.
Tror att jag har fått till det ganska bra, men kommer missa lite lektioner i skolan tyvärr. och mest tyvärr är Svenskan som jag börjar få smått panik över.
brukar stressa upp mig i onödan nu på sistonde, det kommer lösa sig bara jag får komma till skolan
imorgon och ta tag i allt.

Nu är jag trött och vill bara slänga mig i sängen, så det är dags att göra något åt den saken.
Hoppas ni haft en skön sista dag innan vår älsklingsdag måndag kommer imorgon:D
Hejsansvejsan:)

Bjuder på en bild på mig & mamma från förra året:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback