Senaste Inlägg

städat

Pust, nu har jag ängtligen landat i soffan med lite proviva.
Har nyss städat hela nedervåningen med att dammsuga, plocka iordning allt, fixa disken, bädda mm.mm..
Det är ganska kul att städa när man väl har kommit igång med efter syns det inte så mycket, det är lite tråkigt..
Allt jag behöver nu är en instruktion utav mamma så jag kan tvätta all smuts tvätt också.

Nu ska jag i alla fall sätta mig ner i lungn och ro och skriva en ansökan om APU i spanien.
Egentligen skulle jag ha viljat söka till damnark och finland också, men känner att jag prioriterar spanien först för jag känner vilken möjlihet det skulle vara.
Håller tummarna på att jag blir uttagen!!!!

PS. Såg Gudrun schuman igår;)

2 Kommentarer

Postat av: Susssilusen den 2010-09-01 @ 18:10:21

Jag håller tummarna för Spanien. Fixar du inte tvättmaskinen så ta med tvätten hit. Å du, Gudrun är inget att se ;)

Postat av: Angelica den 2010-09-01 @ 21:01:10

Sök till alla tre så har du ju större chans att få åka iväg någonstans iallafall :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback