Senaste Inlägg

Spanien

Idag var intervju 2 om praktiken i spanien.
Det kändes inte sådär jätte bra.
Jag tror jag blev för nervös eftersom jag verkligen vill detta så glömde endel saker jag ville säga och så vidare.
Men men, det är inget jag kan göra åt nu så nu tänker jag inte tänka på det något mer och acceptera att jag kan få ett nej.
Där emot tycker jag att det är jävligt orätvisst om de på tullholmen får skicka in skriftligt tills idag medans vi andra får göra muntlig!? Det är ju inte likadant på något håll? Klart alla bler mer nervösa över att stå och prata om en själv, spanien och ställer murcia vi ska till isf framför människor som inte säger ngt, bara glor på en, än att sitta hemma oc få SKRIVA vad man tycker. Jävligt fult om det är så i sånafall tycker jag!

1 Kommentarer

Postat av: Sussilusen den 2010-09-16 @ 19:42:46
http://sussilusen.blogg.se/

Men du även om ni blir nervösa så tror jag ni tjänar på att träffas fysiskt. Lycka till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback