Senaste Inlägg

IDIOT!

Var inne och lästa lite bloggar och hittar denna video, så fick gå in på youtube för att leta up den och lägga ut den här.
Var är det här för sjuk människa!? Hon står helt seriöst och kastar hundvalpar ut i en flod eller vad det nu är.
Jag blir så fruktansvärt arg!!!!!!!! Det kryper i kroppen på mig, jag vill bara hoppa in genom dataskärmen och ut där hon är och simma efter och hämta upp hundvalparna! Henne vet jag inte vad jag skulle göra med om jag skulle se.

Det här är sjukt och jag hoppas verkligen att de kan identifiera denna idiot.
Altså, gud vad arg jag är just nu!!


1 Kommentarer

Postat av: marieke den 2010-09-03 @ 19:12:23
http://mariieke.blogg.se/

Neeeeeej! Va arg jag blir, stackars hundvalparna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback