Senaste Inlägg

blodpudding

Jag har kommit fram till en sak.. Blodpudding är faktiskt gott! Det låter inte gott, men gjorde 2 st till mig nyss och det smakade riktigt bra faktiskt;)
Hur som helst har jag nyss kommit hem ifrån en promenad på 5 km.
Jag tycker det är helt ok att gå ca 4-5 kanske 6 km. Man behöver inte mer.
Jag behöver inte mer i alla fall.
Det brukar bli runt en timme jag är ute och det är skönt:)
Och snart får jag börja simma igen och komma tillbaka till gymet!
Hoppas jag får med mig någon bara, kan bli så omotiverad när jag tränar själv.

Snart kommer Robin hem och då blir det någon film:)
Glass bad jag honom köpa med också, mums.
Måste tipsa er om dena glassen föresten!

Denna glass är laktosfri faktiskt, fick smaka den när jag var med Emilia och Markus för någon
vecka sedan.
Trodde den skulle smaka skit, men gud så god den är! Smakar verkligen choklad (som jag smakade då, hehe)
Finns även i Jordgubb, päron och vanilj.
Tror att den är lite dyrare än valig glass, men det är det värt! Smaka:D


1 Kommentarer

Postat av: Angelica den 2010-09-19 @ 22:04:07
http://oonlyangeliicaa.blogg.se/

Jag kan absolut hänga med till gymmet om du tänkt gymma i Karlstad om du inte vill gymma ensam. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback