Senaste Inlägg

Nästan alla stora möbler klara.

kom precis hem ifrån IKEA.
Nu har vi ängtligen fått oss ett köksbord, med 4 stolar och ett vardagsrumsbord (stolar till det har vi)
Fick oss även hatt och skohylla och lite köksredkap.
Nu är det bara säng kvar i princip utav de stora möblerna.
kökstolarna var inte de snyggaste, men det funkar än så länge och det kommer nog att bli mest måltider inne i vardagsrummet.

Igår var jag i Säffle. Träffade på Sophie:)
Fick även med 3 tavlor hemifrån:)
Jag tycker de är jättesnygga, och lite coolt med samma tavlor bredvid varandra. De är ju handmålade så de är ju inte identiska.
Nu ska jag ner i duschen och det ska bli underbart. Känner mig så fruktanvärt ofräch nu.
Ha en bra kväll!:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback