Senaste Inlägg

Mysig!

Uh, vad jag saknar min katt Olle..
Jag saknar djur överhuvud taget!
Kommer ju troligtis vara hundvakt åt viggen ett tag fram över om ca en månad men det är ju inte min hund
så det blir inte "mitt djur" heller..
Jag är så sugen på att köpa katt nu! De är så fruktansvärt söta!
Jag vet vad ni tänker.. (kattungar är söta, sen då?) Jo tack jag vet. kattungar ÄR söta, men jag kommer inte ihåg min gammle katt som unge och vuxna katter är faktiskt minst lika söta, fast i större kropp. Jag vill inte ha en katt bara nu för att de är söta och små och bebisar. Jag vill ha en katt jag kan mysa med, skämma bort, leka med och som håller mig sällskap på ett annat sätt än människor.

Vet vet, det kanske blir en liten krabat när vi flyttat in?

1 Kommentarer

Postat av: Cissi den 2010-10-11 @ 19:18:12
http://cviklund.blogg.se/

Trevlig kväll! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback