Senaste Inlägg

merry shelly, europides, homeros....

Urs vad trött jag är just nu på jobbaga nämn från antiken, romantiken och så vidare.
Pluggat ganska mycket på författarna nu i alla fall som jag haft mest svårt för, men nu när jag vart så orolig för detta har jag börjat GLÖMMA det andra???
Får bli en liten tid om dagen varje dag nu fram tills provet i Svenska och plugga lite.
Kan inte sitta för länge, då lär jag mig ingenting.
Har religion jag ska kunna också... urs!
Måste även börja på ett större arbete i psykologi och ett prov innan jag drar iväg till Spanien.
Sen ska vi flytta om några dagar också.
Måste sova ordentligt känner jag nu, men snart börjat kungarna av tylösand, måste ses ju!
Jockiboy är så jäkla sjuk!;=)

Bjuder på en bild på mig och mamma från nere i Malmö, här hade jag precis börjat bli blond:P


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback