Senaste Inlägg

jobbigt nu

Fick reda på igår att Tullholmseleverna ska inte följa med till Spanien vilket är lika med att jag nu har lite större chans att få åka med dit. Men jag vet inte hur jag ska göra än.. Nu ska jag skicka in en ill ansökan med cv och annat. Vi ska även blanda in vårt projektarbete i detta, men eftersom jag inte tycke om mitt har jag nu bytt och måste i såfall komma på något bra som mitt projektarbete kan ha och göra med detta. Kommer jag med så åker vi även bara någon dag efter jag och Robin flyttat in, altså jag kommer inte kunna vara med alls att bestämma och fixa och dola i lägenheten, hjälpa till och så vidare..
Måste fundera på detta idag. Vill självklart till Spanien, men hur gör jag med projektarbete, lägenhet, cv osv,osv..

Ha de gött

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback