Senaste Inlägg

Inhandlat lite saker:)

I förrgår var jag ju på tjejkvällen på mitt i city med angelica, men har inte lagt ut något ifrån vad jag handlade den dagen:) Var även med mamma till bergvik nyss och fick mig lite handdukar och en stickad tröja.
Kom nyss hem i alla fall och snart börjar de väl fixa och dola med maten där nere.
Vill börja packa grejer nu men det känns lite tidigt än, haha.
Ha en bra kväll!!



mysig tröja från Gina                                                  Mjuk & skön från H&M



Genomskinlig skjorta från H&M                                    Stickad skön röja som räcker halva magen



Tunika från H&M?                                                          Jacka från Veromoda



Badlakan, kökshandukar och "köttbestick" Vassare iaf:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback