Senaste Inlägg

Grums marten

Igår kväll när vi var på väg hem ifrån Sandra och Larsson såg jag att de började sätta upp stånd för marten här i grums. MMM Martengodis tänkte jag och självklart är jag hemkommen där ifrån nu med lite godis!:)
Fick mig även ett par leggings och en tjock tröja från erixson som hade öppet:=)
Legginserna är tjocka och lite fodrade inne så det kommer bli perfekta till vintern! Härligt!
Tjöjan är jätte mysig och älskar när den är lite luftig sådär, fast varm under jackan kommer den deffenetift att bli!
Skärpet på bilden köpte jag i Säffle förra eller förr-förra helgen:)





Ps: Ursäkta designen, men har inte tagit itu med den än...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback