Senaste Inlägg

Auktion?

Sitter i skolan och har ganska nyss blivit klar med uppgiften vi skulle göra.
Har även lämnat in de sista till anmälan till Spanien, så nu finns det inget mer att göra.. Bara vänta.
Vi håller tummarna, eller?

Nu är det snart dags att dra mig hemåt och ikväll ska kanske jag och mamma på auktion i Edsvalla, ska höra med henne sen om hon har bestämt sig:)
Det blir i så fall min första auktion, men tror faktiskt att det är skoj!
Har även ett lite svårt beslut att ta.. Om jag kan ha viggen. Allt ifrån några veckor upp till några månader. Svårt när man inte vet riktigt hur länge det är, men jag vill ju så gärna hjälpa till och jätte gärna ha lillskiten:)
Ska diskutera med med Robin senare då vi snart får ha ett beslut.
Vill så gärna att det ska lösa sig.
Ha en underbar dag!


1 Kommentarer

Postat av: Sussilusen den 2010-10-05 @ 18:43:27
http://sussilusen.blogg.se/

Synd att jag ska på massage annars hade jag också gärna följt med på auktion. Det är kul.

Jag håller naturligtvis tummarna för Spanien och även att det löser sig med Viggen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback