Senaste Inlägg

Auktion var sååå kul!

Shit vad roligt det var på auktionen! Lite långtråkigt ibland när det var saker man inte var intresserad av men allt i princip var verkligen jättebra och nästan allt nytt. Några få gånger jag hörde att det var begagnat. Fick mig i alla fall en dörr matta och en vanlig matta till hallen som matchade varandra, två skitsnygga lampor som jag tänkte att vi kan ha vid sängen. Fick mig även en tavla och två ljuslyktor:) Tänkte att jag kunde lägga upp bilder på det imorgon, men klockan blev så mycket nu.
Vill dit någon tisdag igen innan vi flyttar för det var så mycket snyggt, så Susanne du får hänga på då tycker jag:)
Robin tyckte grejerna var fina också, vilket var ett stort +!

Juste, nu har vi nästan bestämt oss för Viggen också.. Tror att vi tar honom.
Ska prata mer allvar med Sandra imorgon tänkte jag, vad vi gör om det inte skulle funka och så vidare.
Näj, sängen nu. Sov gott:)

1 Kommentarer

Postat av: Sussilusen den 2010-10-06 @ 16:50:31
http://sussilusen.blogg.se/

Har jag inget för mig så följer jag gärna med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback