Senaste Inlägg

tIISSdag

Urs, det har vart kallt idag!
Trodde inte att det skulle vara så kallt hela dagen så hade kjol och klackar idag..
Tur att jag tog med mig extraskor i alla fall:)
Naturkunskap provet gick bra, det kändes bra i alla fall och fick VG på inlämningen om fördjupningsarbetet på hälsopedagokiken.
gick med Bea en sväng på stan och sen kom Sandra så vi tog en fika och satt och pratade lite:)
Hon köpte även nya skor och jag vill också! Hittade massa fint idag ju:(
Så är det alltid, när man inte ska shoppa hittar man jätte mycket och när man ska hittar man bara något enstaka plagg.. Surt;)

Nu har jag precis fått i mig två smörgåsar och tänkte spela lite tv-spel.
Är jätte trött verkligen!!
PS: DESPERATA IKVÄLL!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback