Senaste Inlägg

Stackar min rygg och axel.

Nu sitter jag här efter en lång med skön dag.
Åkte in till stan och köpte biljetter till den här JÄKLA dansuppvisningen...
Köpte klart present till Robin och fixade också present till lilla bäbisen som grannen här har fått:)
Vi ska gå dit imorgon och gratulera och sådär.
Vi vart säkert ute i 4 timmar och jag fick köra hela tiden, träffade även på sötsofia som vi skjutsade hem:)
När vi kom hem fortsatte övningskörandet ner till Säffle med låtsaspappan så det tog ju typ lite längre än en timme till.
Jag vet inte, men jag tycker att jag känner mig ganska avslappnad, men nu har jag jätte ont i axeln:( Ryggen har jag väl ont i bara för att ( som vanligt ) Trött på det!
Nu ska vi snart käka hemlagad pizza jag och mamma och Anders, gott:)
Desperata blir väl också som är inspelat sen igår:=)

Imorgon hämtar även Sofia ut biljetter till Sex and the city premiären!!:D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback