Senaste Inlägg

Snart bär det av till fader min.

Japp, idag bär det av ner till Säffle för att hälsa på pappa och Robin ska till och med ner med mig idag:)
Vet inte om han sover där, men han händer med i alla fall.
Kom nyss hem ifrån stan, vi åkte in och käkade mat på mitt i city och jag skulle kolla efter några kläder.
Hittade dessvärre inte ett piss... så det fick bli ett par skor;)
Men jag är nöjd, det var inga klackskor denhär gången.
Köpte dem för det är skönt att gå i och passar till det mesta.
Nu ska vi slappa lite, båda två är väldigt trötta.


1 Kommentarer

Postat av: Angelica den 2010-05-10 @ 13:54:48

Har du lust att skicka 4-10 på msn ikväll? Så gör jag om dom? (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback