Senaste Inlägg

sjuk och trött

Jag förstår inte varför jag är sjuk så länge?
När jag vaknade imorse ville jag bara upp och spy och mitt huvud exploderade i princip..
Sitter nu med fönstret uppe och har fått i mig lite näring och mycket vatten och mår lite bättre i alla fall.
Men får nog dock ta en huvudvärkstablett.
Hur som helst, sötnos fyllde år igår och jag tror han blev nöjd med alla grejer.
Tänkte att jag ska lägga ut grejerna så får ni se:)
Han har fixat skreamerpipen nu i alla fall så fick åka med och lyssna nyss, låt dock som en traktor på tomgång typ, en när det drog så lät de som f***n!! :D

Nej, nu kom mamma hem, ska ner och prata med henne.
Lägger ut bilderna senare.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback