Senaste Inlägg

Sammanfattning om helg och så vidare,

Vi följde aldirg med till Skåne i helgen.
Det blev i stället att dra ut i stan och på lördag åka till Örebro.
trodde att det skulle vara mer folk, men det räckte väl gott och väl. Kul var det i alla fall, och jag älskar Örebro så det skadade verkligen inte att åka dit:)
Har även hälsat på Markus & Emilia som fått 2 kattungar och mitt hjärta smälte när jag såg dem, så fruktansvärt söta de var!!!

Nu har jag nyss kommit hem och ska jämt slänga i mig något käk och sen städa upp på mitt rum, som ser förjäkligt ut:S Sen blir det film och mys med bästaste robin <3
Nya skor inskaffade idag också, och på onsdag blir det stockholm med klassen.
Torsdag är jag ledig också, gud så skönt, känns verkligen att det är slut på skolan snart!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback