Senaste Inlägg

Så jäkla underbart!

Japp, det var sista skoldagen fram tills nästa tisdag och härligt ska det bli.
har precis slutat skolan och sitter nu med Beatrice på biblioteket och ska snart ta en buss hem.
Då ska vi hem till Bea och ut och gå en bit:)
Skulle ha tränat på ett pass idag, men susanne kunde inte komma och det är mysigt att vara ute och g¨å
i detta fina väder, och att det blåser lite gör mig inte något eftersom det blir varmt ganska snabbt:)
Måste få ork till att städa mitt rum också, faaan!:P
Men nu när robin ligger och är sjuk så kan ju jag lika gärna göra något nyttigt och försökabörja greja lite, vill så gärna "VÅR" städa hela mitt rum, lilla rummet, hallen och toaletten.. men det tar ju sådan tid:(
Får se om jag har ork till något, måste putsa fönster i alla fall.
Nej, nu bär det snart av till bussen.
See you!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback