Senaste Inlägg

Pluggat!

Pust, vad jag har pluggat idag hemma hos Sofia. Vi satte oss ner här efter skolan och där fastnade jag:P
Har bland annat gjort 2 kapitel inom ÖFA:n och har dörför bara 3 kvar.
har även gjort 3 saker inom samhällskunskapen som omfattar frågor om EU-parlamentet, EU-kommissionen och om ministerrådet. Allt är inlämnat och klart så nu behöver jag inte tänka något mer på det.
Det som är kvar nu är att öva på läxan/provet tills på torsdag i samhällskunskap.
Shit det är så jäkla mycket där just nu, mitt huvud bara snurrar och undrar hur jag ska hinna med allt.
Sover hos Sofia inatt som börjar halv 9 i skolan. Jag börjar inte förens vid 10 men hänger säkerligen med ändå, måste verkligen plugga på sista provet till matten så jag klarar det innan avslutningen.
Det känns som evigheter men det är faktiskt inte långt kvar och jag börjar känna mig stressad nu!

Har även hunnit kolla på "i taket lyser stjärnorna" och den var verkligen sorgsen. Nu vill jag även läsa boken, någon som har den?
Nej, samlar kraft till massa svåra ord nu, ha en bra kväll!
Puss*

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback