Senaste Inlägg

Jätte sjukling.

Det är såååå trist att vara sjuk.
Kan knabbt äta eftersom det är jobbigt att andas ur näsan haha!
Ont i halsen är jag ch jätte hes.
Det är ju dansuppvisning idag också, men jag får skippa den tyvärr.
Vill gärna inte svimma eller nysa på någon under dansen, haha!
Men vi ska i alla fall åka dit och titta på grupperna.
Det ska bli mycket intressant att se de andra grupperna eftersom jag inte gillar våran så mycket.
Inte personerna altså, utan att vi inte är samspelta eller pratar med varandra, vad händer liksom?
Men men. Ska åka dit och stötta de jag känner och se om dansen ser bra ut.
Ska även lämna in anmälan inför nästa termin!:)

Kanske ska ta och fräscha upp sig innan?:P
Duschen nästa!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback