Senaste Inlägg

Jag suger.

Okej, jag vet att ja hade klarat matten om jag bara hade engagerat mig på lektionerna i 1:an.
Men det var inget intressant och därför lade jag det åt sidan (jävligt dumt gjort)
Har klarat alla matteprov hitlis och tänkte då (äch, det är så lång tid kvar, gör det sista senare) Och se nu, nu sitter jag som en stressad mosad banan i kläm och kan inte skylla på någon annan än mig själv och det känns förjävligt.
Jag känner att jag har lite hum om uppgifterna och provet jag ska göra imorgon men jag sitter totalt fast på "linjära funktioner" Det funkar inte för mig bara och eftersom jag ine har ngn mattelektion i veckan finns ingen som kan hjälpa mig nu (i lärarväg) och det är svårt att lära sig något själv som man inte kan..
Önska mig lycka till på provet, går det inte har jag enbart en chans till annars får jag bara "samlat betygsdokument" och det kommer sabba hela mitt betyg, jag som kämpat det sista nu med allt annat och börjat ligga på VG i nästan alla ämnen.
Suck....



Hur som helst, städat och putsat fönster idag, tråkigt men ändå..
Hämtade upp Bea på vägen hem så vi satte på en film och göttade ner oss med chips haha;)
Imorgon blir det hem till Sofia och sova över och vi ska även på Sex and the city 2 premiären :D:D
Till helgen blev det ändrade planer, vi skulle följt med till skåne med mamma och anders, men det blir Örebro istället, så får jag ängtligen träffa min kusin som jag saknat så!!!<3

Sovdags snart, önska mig lycka till imorgon.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback