Senaste Inlägg

In till dansen

Japp, så vart det dags för dans igen.
Kommer även övningsköra dit, har kört till och tillbaka från åmål idag och det går bara bättre och bättre.
Känner mig mer avslappnad och inte lika stel nu. Grums och säffle och annat är ok att köra i men vet inte om jag vågar ge mig på Karlstad än;) haha. Bra går det säkert men vill inte göra bort mig och typ på kärringstopp vid trafikljusen eller något.
En frihet jag kände idag var att det var så jäkla härligt att köra på motorvägen, solen lyste och jag körde nästan över begränsingen ibland. Inge bra, men härligt.
Imorgon blir det jag och bea som ska ses, är det fint väder ska vi ut och ta en promenix.

Lägger in en bild på hur tatueringen blev, jäkligt suddig men orkade inte lägga ner energi på det nu.
Han gjorde även om den lite vid V:et, syns dock inte på bilden men det är som två streck på ena sidan. Skit fint:)'


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback