Senaste Inlägg

Fel på mig? på ett bra sätt

Jäklar, dessa två dagar har jag verkligen pluggat.
Har det blivit något fel på mig?
Gjorde ett till kapitel i ÖFA:n, gjort en ganska stor uppgift om demokrati som skulle vart inlämnad för jätte länge sedan, men nu är den gjord i alla fall. Även gjort en film reflektion, men har en fråga kvar som jag kan svara på när vi ser slutet på filmen imorgon på lektionen.
Jobbade som en gris på ÖFA.n för att få det klart som vi skulle göra, hann tyvärr inte men inte mycket kvar nu
Nu sitter jag här med ont i ryggen i stället:(
Men men, får passa på att plugga gärnet nu när jag ändå har "gnistan" inne, träning vore att få en gnista för också:(
Vart är den lixsom?
Hur som helst gick jag med Amanda, spettan och Sofia er till stan där vi bland annat trffade Emelie och alex med mer. Mysigt att sitta i solen, skönt!
Bild på spettan och billy;)


Nej fy f*an, nu blir det att stänga av snart.
sov gott alla!:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback