Senaste Inlägg

En helg i Säffle

ja... Nu har jag spenderat en hel helg i Säffle och den hade sina bra och dåliga sidor.
Min syster och hennes killa vad även där och det var mysigt i alla fall, åkte även och fikade hos min morfar och sådär.
I fredas vart jag ute och det var rätt skoj. Träffade massa folk jag inte har sett på evigheter!!!
kom hem jätte sent och upptäcker då att man har blivit utlåst :O
HAHA! Fick stå och knacka på fönstret in till pappa men han vaknade inte, i stället vaknade syrran som fick komma och ängtligen öppna åt mig.

Nu sitter jag i grumset igen och har firat robin yttligare en gång med lite släckt till honom hemma hos dem.
Jätte trött är jag och kommer troligtvis att lägga mig jätte tidigt idag.
Nu är Anders och Robin på väg till burgerking, så snart får jag mat i magen också.

Ps: Idag käkade jag mina första jordgubbar!:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback