Senaste Inlägg

Arg

Jag är arg på mig själv och jag är arg att jag ens satte min fot i äckelkil.
Jag är aldirg i kil. Vill aldrig åka dit och enda gången jag har vart där är med Amanda (då hon bor där och jag inte kan undvika det)
Jag vet att man inte ska döma en hel BY efter några småsaker men jag är arg. haha!:P
Det finns verkligen människor som jag inte tål och har sådan jäkla dubbelmoral så det är sjukt.
Men vad tror ni händer?
När man väl är där, med trotsad vilja pga av att man måste tanka bilar så självklart är det det stället utav alla jag tappar min plånbok.
Hur korkad är jag egentligen? Man FÅR inte tappa sin plånbok.
Men men, nu är det gjort och det får bära av till banken på Tisdag för nytt ID, nytt bankkort, nytt Eu-kort m.m m.m.... Och nu finns det ingen återvändo för mamma som fyller år på fredag att lämna tillbaka grejerna heller, haha!:) Fin jag...
Och på tal om fin borde jag gå ner och duscha, men jag orkar inte. är jätte sjuk och jag svettas jätte mycket så tror jag börjar få feber:(
Vill att mamma ska komma hem nu..

Pust, nu har jag avreagerat mig, är ofta emot att skriva ut sånthär, men jag vart tvungen.
Är även sur på att människor är så jävla lata men endel grejer!
Hejs


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback