Senaste Inlägg

Ängtligeeen!

Oh yea!
Nu har min dator ängtligen kommit tillbaka.
Hatade den i princip där i slutet, det var världens segaste och den fattade ingenting och tillslut lade den av helt för mig..
Nu har jag väntat ca 2 månader men nu är det ängtligen tillbaka!
Med windows 7 och den känns som helt ny!
Jätte snabb och skit snygg design i den;)
Nöjd som fan.
Nu blir det att spruta av tagnjentbordet, fixa lite inställningar och sedan städa klart.
Har hitils städat av hela databordet, överallt. Damsugit noga i hela rummet och plockat in kläder med mera. Nu ska jag bara bädda om i sängen och plocka det sista.

Btw: Köpt en ny midjekjol idag, jag och bea köpte likadana:) Man kan även använda den som en tunika, jätte söt!
Köpte även present till mamma och robin:)
Lägger ut bild på kjolen sedan.
Ha en bra kväll allesammans:)

2 Kommentarer

Postat av: Beatrice den 2010-05-12 @ 19:42:47
http://beatriceellen.blogg.se/

Fasiken va skönt å fin tillbaka din dator! :d älskade jkolarna/kl'ningarna kommer bli assnyga med ett par snygga klackar( gladiatorskor:d heheh Pussssssssssas <3

Postat av: Sandra den 2010-05-12 @ 19:58:21

haha, din lilla filur:D Du kommer bli skitsnygg i det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback