Senaste Inlägg

Vårstädning i vintern.

Japp, då har jag och Robin gjort en deal!
Imorgon ställer vi klockan och kör igång och storstädar mit rum.
Trodde det skulle vara svårare att övertala honom, men han gick med frivilligt.
Hur som helst så stökar ju han ner lika mycket som jag och får därför också hjälpa till:)
Fin kille jag har som vill hjälpa mig med städning!:)

Eftersom jag har skit svårt för att verkligen stor städa brukar jag göra upp scheman att gå efter.
Detta är 100% sant!!
Skriver en lista på vad jag ska göra först och vad;)
Det hjälper mig bli lite mer taggad på något vis.
Hur gör ni när du städar?

Vet ju att det fortfarande är vinter, men förhoppningsvis kommer väl våren snart:D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback