Senaste Inlägg

Väntar på resultatet.

Nu håller jag på att göra folieslingor i hela håret..
Lite jobbigt åt armarna.
Jag hoppas på ett bra resultat, blir det kasst eller inte blr ngt resultat får jag väl gå iväg till Sara i alla fall.
Var ett BRA tag sedan jag färgare håret själv sist och rekomenderar de verkligen inte!
Men nu vart jag jäkligt sugen och eftersom jag denna gång inte kunde ha riktig hårsalongsfärg hos sara utan vanlig från affär tänkte jag att jag lika gärna kunde testa på det själv:)

Tror ni att det blir något resultat??

Ser jäkligt mörkt ut på bilden..

Inatt vet jag inte om det blir att sova hos Robin, får se hur jag mår och så.
Isåfall hämtar han mig här senare.
Sen behöver jag någon som kan göra dunder med min förkylning så jag slipper vårdcentral och kan gå till skola imorgon<3


Låt som går högvarv här hemma just nu:



Inte musik videon, bara en random kille som dansar.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback