Senaste Inlägg

vad gör man?

Ja, vad gör man en snöig måndag?
Har lov och kan i princip göra allt jag vill, men känner inte för något.
Borde egentligen hjälpa mamma och anders att skotta lite, för det är mycket snö ute nu.
Men jag bara ligger här och glor på en dataskärm.
Har nyss försöka gjort ett cv som mamma får hjälpa mig att kolla på.
Får väl försöka söka något extra jobb, för det vore jäkligt gott med lite extra pengar.
I alla fall nu när dey snart drar ihop sig till gatbil och elmia och allt som kommer hända.
Det är så svårt för oss ungdommar som inte jobbat någon stans, kanske bara haft ett sommarjobb och bara jaft praktik inom skolan.
Jag vet inte jag.

Kanske skulle man gå iväg och sola?

PS: Har nu vunnit min första bowlingmatch, eller aa... Jag van i alla fall första serien:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback