Senaste Inlägg

Typiskt mig.

Tänkte hoppa in i duschen och sedan göra mig iordning för bädden.
Då satte de på någon film där nere som jag självklar fastnade till.
Satt nog och sa i över en timme att jag skulle duscha, men gick aldrig för den var sådär spännande att man inte kunde sluta titta.
Så nu sitter jag här nyduschad och klockan har runnit iväg som satan, IGEN!
Sen har jag fått någon rutin att alltid gå egenom lite på internet innan läggdags och robin är fortfarande nere och kollar tv med Anders.
Så det blir sent, IGEN.

-Fortfarande gul prickig i halsen så får väl kolla upp den nu IGEN.

Happ, det var väl allt.
Sov gott:)

Bjuder på en bild där jag var brunhårig också.
Ser mycket äldre ut med mörkt hår.


2 Kommentarer

Postat av: Angelica den 2010-03-12 @ 07:28:17

Jäklar vad snygg bloggdesign :-)

Tar med asken som du glömde i min väska igår :P

Postat av: beatrice den 2010-03-12 @ 13:01:02

Nej vilken fin bild:) Passsar skit br ai dark hair:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback