Senaste Inlägg

Tut,tut!

Blev allt iväg och övningsköra lite.
Körde runt i villaomgåden här i grums, och även upp vid ica och ishallen.
Det gick helt ok. Det enda var att jag inte könde till villa områderna och blev stressad när det kom en sväng jag inte var berädd på och gick in lite för snäft.
För er som också fortfarande övningskör har jag ett tips.
Det kan vara svårt att veta vart man ska köra innan man vill ge sig ut i riktigt trafik och högre hastigheter, då passa stora villa områden perfekt! Det är inte mycket bilar, men men möter en då och då och man får öva mycket på svängar och inbromsningar.

Ikväll blir det inget speciellt.
Vi ska laga lite gott kött och göra potatisgratäng. Btw: min låtsaspappa gör den godaste potatisgratängen ever! Det är så krämig och god!:)

Snart blir det dusch, ska bara spela lite tv:spel först;)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback