Senaste Inlägg

Tråkig dag.

Ja, idag har det inte hänt speciellt mycket.
Menmen, sånt är livet;)

Pratade nyss med min goe mamma och imorgon är det vi som åker till IKEA.
Jag har nämligen hittat två st lådor till min garderob som jag vill ha, så det får bli att mublera om lite.
Hittade även massa annat smått och gott, så som toalettrullshållare, något set och en handdukshängare som jag skulle vilja ha. Min toalett är så jäkla ful och äcklig så vi planerar ju på att riva bort de tjocka fula tapeterna och kanske måla eller något, byta golv skulle behövas också.
Vill egentligen in på bergvik och kika efter lite linnen eller tunikor. Men det får bli en annan gång när jag har money.

Ritade en bild på paint nyss om hur jag tänkte fixa i garedroben, fast det blev väl sådär misslyckat;)

Där det är fyrkantit ska jag ha två istället för en i såfall.
Ser lite tomt ut längst ner, men där har jag bland annat snowbladeserna och robins alla protein grejer.
Får se om jag hinner ändra uppfattning tills imorgon:D
Ha en bra kväll!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback