Senaste Inlägg

Tisdag

Sådär!
Första APU-dagen är avklarad och i fortsättningen när jag pratar om detta kommer jag faktiskt kalla det att "jobba"
Det är ju praktik, så är ju inget jobb.
Men jag jobbar faktiskt fast gratis, vad ska man säga annars?
"jag har nyss vart på praktikplatsen, jag har nyss vart och jobbat, fast det är inte jobb, det är APU."
Det är för jobbigt att skriva, så hädnefter är det ett JOBB jag är på:D
hihi:)

Som vanligt, som det är för alla får man göra skitjobben i början.
Jag fick damsuga och skura hela cafeterian i leklandet, och det låter kanske fnuttigt.
Men det är stort!:O
Det var helt ok eftersom jag tycker om att skura, men damsuga hatar jag.
Sen när jag skulle plocka bort bollar i lekställningarna blev jag jätte glad.
Längtade efter att få sätta min fot i lekställningen, kände mig som ett glatt barn!:D
Skulle även ha fikat med Sofia efter skolan, men det blev inget eftersom hennes pojkvän var och hälsade på henne, så jag fick tag i Robin som faktiskt ville fika med mig:)
Vi har pratat om att inte göra samma saker dag in dag ut, och detta gör vi dock INTE varje dag. haha.
Så visatt i alla fall på waynes och fikade, mysigt.
Vill bara lägga till att robin är min ängel.
Han har verkligen fått mig att få tillbaka de här "nykär" känslorna igår och idag så allt är på topp!
Tack älskling, och jag älskar dig!

Har nyss kommit hem ifrån en simtur. Det är typ 3:dje gånger jag simmar, så orkar inte så många längder än.
Men körde 20 idag och nästa gång ökar jag, och ökar, och ökar.
Ska försöka somma istället lite mer, för det är roligare än att stå och trampa på gymmet.

Snart ska jag sätta igång med en kyckling-sallad. Kanske göra mig lite fin, och sen kommer Robin så vi kan dra på en film.
Hopas alla ni andra i min klass haft en bra dag på sina jobb;)
Ha en fin kväll allihop:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback