Senaste Inlägg

Sova

Nu lägger jag mig och nannar kudden.
Har kommit hem från Robin där vi bland annat ätit kålsoppa:)
Det var Emma som lagade den så det var inget kött eller annat i eftersom hon är vegetarian, men det vart gott ändå:)

Robin passade också på att ta sig första dusch i det nya huset.
Är så avundsjuk på den!!!
Fotmassage, telefon, radio, snyggt blått ljus...
Skit stor!
LÖV IT.
Ska bli skönt att duscha i den ska jag lova;)

Imorgon blir det vårdcentralen ändå eftersom min hals gör ont igen.
Svullna körtar och skit:(
Får se om jag mår bättre senare på dagen så jag kan åka in till ÖFAn i alla fall.
Tråkigt att vara sjuk nu när mässan är i övermorgon..

Snart är det Elmia också!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback