Senaste Inlägg

skola imorgon

Då var lovet slut och imorgon börjar den berömda skolan igen.....
Riktigt drygt om ni frågar mig.
Känner inte för det för 5 öre och vill bara ha 2 dagar till ledigt.
Men men, sånt är livet och dagarna rullar på ganska snabbt.

Det blev i vilket fall att åka hem till Robin och måla en bänk och en hylla de ska ha i garaget imorse, sen drog han iväg till jobbet och jag tog mig en promenad.
Kändes som att jag gick jättelångt men var bara ute i 40 minuter.
Tog en titt förbi solariumet och solade i 15 minuter.
Nu är jag hemma och vet inte vad jag ska göra.
Borde egentligen städa akvariumet, men jag drar mig helst för det..

Har kollat lite om vad som kommer hända på elmia och sådär och hittade nu att CHIP FOOSE ska komma dit och visa upp en bil.
Honom tänker jag INTE missa och jag går där hela dagen om det är så att jag inte hittar honom.
Han är rätt berömd och det vore rätt så coolt att ha hans autograf faktiskt.
Robin kommer nog tycka att det är skitkul!! Ska berätta det för honom när han kommer hem ikväll:)
Blir kanske att åka tillbaka till deras nya garage och måla lite till sen:)


Nej, får väl helt enkelt ta tag i aukvariumet...
Får lyfta på röven..

PS: Någon som är bra på datorer? Min funkar inte!!!:@

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback