Senaste Inlägg

Sådär

Då har jag fixat i garrderoben.
Det blev bara en hylla till, ville egentligen ha två. Men får väl köpa det en annan gång.
Köpte även lite grejer för att uppgradera toaletten.
Och present till min låtsaspappa Anders som fyller år nu på måndag:)

Har kollat lite film och ätit god mat med Anders. Robin är borta för tillfället och mamma jobbar natt:(
Så nu har jag bäddat ner mig i sängen och ska kika lite på internet och så innan jag gör mig iordning för sängen.
Vet inte när robin kommer, men idag orkar jag nog faktiskt inte stanna uppe och vänta:P


Present till Anders:)


Småplock till toaletten.


Toalettringen;) haha!


Presentern jag fick utav sofia<3


Så blev garederobens andra sida.
Blev mycket bättre plats för byxor och grejer.

Ha en bra kväll ellesammans:)
Sista bilden är på mig när jag grejar och skruvar;)


2 Kommentarer

Postat av: Angelica den 2010-03-12 @ 23:35:10

Så de vart inge foki? hon va ju på uno tror ja :P

Postat av: Sandra den 2010-03-13 @ 22:35:24

Nej blev ju inte det.

Vart ju jävligt dåligt informerat om var det var förens sent på kvällen och då var jag ju redan hemma tyvärr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback