Senaste Inlägg

Ovanligt.

Nu är jag trött på att bli sjuk.
Vaknade imorse med en stor gul prick i halsen, som försvann ganska snabbt iofs men senare hittade robin en liten som gärmde sig uppe vid gommen, jag har skit ont i nacke och axlar och är öm i halsen.
Som tur var hade vi endast en lektion idag så missade inte sådär jätte mycket.
Är det inte bättre imorgon så åker vi till vårdcentralen och de får skicka iväg halsprov på odling, såhär kan jag ju inte gå. Frisk-sjuk-Frisk-sjuk i flertal veckor.

Klickade in på aftonbladet och hittade detta klipp.
Tur att de tog loss den, stackars haj!:P


Hittade även detta!?

de säger att det ser ut som ett horn, jag tycker det påminner mer om att hon förvandlas till något som börjar på
D och slutar på JÄVULEN..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback