Senaste Inlägg

Morrn

Nu har vi vaknat till i huset för någon timme sedan och vi har ännu inte kommit upp ur sängen.
Mamma vill att jag ska till vårdcentralen imorgon och skicka iväg prover på halsen på odling stället för tt göra ett snabb test.
Jag börjar få smått panik, för imorgon har vår grupp i Öfan att göra ganska mycket.
Sen på tisdag är det ÖFA mässa på UNO.
Vad händer om jag är sjuk?
Det är inte så jäkla lockande att stå upp en hel dag och förska sälja något som bara är på låtsas.
Vi får se hur jag mår imorgon morgon.
Mår jag lika vet jag inte vad jag ska göra.
Det är ju skit bra att vara med på sånthär oh visa vad man går för när man kommer til betyg. Men det lär väl sänkas om jag står och snorar och deppar pga sjukdom?

Idag blir det rent ut sagt inte ett skit:P
Morfar kommer hit och vi ska fika lite och så nu när Anders fyller imorgon.
Kommer dessvärre inte vara nere så mycket för jag vill gärna inte smitta gammelgubben. Lite onödigt.

Skriver senare..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback