Senaste Inlägg

MästerSandra

Åkte in tidigt ch i tid till skolan idag.
När jag väl kommer dit hade vi tydligen ingen lektion.
Och vi skulle vara på universitetet HALV 2?
Jag gick och kollade i affärer medans jag väntade på bussen hem
och självklart hittar jag ett par dret snygga skor!
Måste ha dem;)
Klev i alla fall av bussen och vandrade hem till Robin:)
Det blev att greja med bilen hans som han har fått dit nu.
och gissa vad?;) JAG HAR POLERAT!
Polerade hans vinge faktiskt, den var det mitt jobb att lägga bananavax på huv och baklucka:)
Känner mig duktig och han vart faktiskt jätte nöjd.
Sen torkade jag även rent och tog bart smuts under huven, Altså inte motor, utan huvens insida.
Duktig jag:)

Tur att man finns och kan hjälpa till ibland;)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback