Senaste Inlägg

Lite arg.

Hej och godmorgon.
Först och främst vill jag svara på en kommentar som Susanne skrivit:)
Jo, jag praktiserar till v.16. Men alla måndagar har vi vanlig skoldag pga de induviduella valen.
Tack för att du önskade mig lycka till, men det blev inget:(

Ne, ni hörde rätt, det blev inget!
Men det var faktiskt inte jag som fegade ur utan det var dem som hade flyttat fram mig någon vecka.
Detta hade vi då ingen aning om då det inte trillat ner i brevlådan.
Så jag tackade nej.
Våren smyger sig på mer och mer, och jag vill gärna kunna vara ute i solen med min hals då utan att försöka undvika den.
Tror mamma ska se om det går att få tag i en privat läkare men det finns väl säkerligen ing tider såhär snabbt inpå.
Tycker synd om mamma också, hon jobbade igår från kl 8-15 kom hem, och fick då reda på att hon skulle jobba natt och ta över en sjuklings plats. Så följde hon med mig imorse, ch tiden var inställd och inte vart hon något trött då inte. Och nu har hon stuckit iväg tlll skolan till kl 4 och när hon kommer hem jobbar hon natt igen.
Lider med henne.
Kanske ska gå till affären och köpa mörk choklad så jag kan baka chokladshuffle eller hur det stavas till henne:)

Eftersom jag är ledig från APU:n idag så får jag väl passa på att dra iväg till gymmet, men tycker inte om detta med att det bara är tjejer i tisdagar. Så får nog bli att simma:)
Träffa Johanna blir det troligtvis också.
Hoppas ni andra får en fin dag!
Pusss


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback