Senaste Inlägg

Ingen mässa.

Nej. Det blev ingen mässa för mig idag.
Ingen internet bank heller.
Ingen solning heller.
ÅH, att vara sjuk suger just nu.
Jag kommer vara hemma en dag till ifrån skolan, altså imorgon, sen skiter jag i vilket och går ändå.
Jag kan inte missa så mycket mer och dessutom vill jag komma igång med träningen igen.
Det går inte att vara ligga hemma och glo på en dataskärm eller tv hela dagarna.
Vet inte om jag och Robin skulle hyra film ikväll, men vi får se vad det blir.
Sugen på kycklingsallad i alla fall:)
Imorgon blir det till banken och fixa så jag kan ha en internetbank.
Vi har för oss att vi redan fixat och skrivit under på det, men ska dit och kolla upp allt.

nu ringer det... Ha det!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback