Senaste Inlägg

Ingen kontroll

Jag har verkligen ingen kontroll när det gäller mig själv.
Jag säger hela tiden åt mig själv att inte äta det där samtidigt som jag äter det, men ändå slutar jag inte.
Jag har ingen anledning att gå ner i vikt egentligen, och det är inte vikten som spelar någon roll, men jag vill få bättre matvanor och hålla mig i form.
Jag taggar när jag är på gymmet, men jag taggar inte för att ta mig dit.
Det jag behöver är någon som kan pucha mig.
Jag vill ju.
Varför gör jag det inte?
BEHÖVER KONTROLL.

Men läser hela tiden andras bloggar eller ser på facebook att de jobbar på sommar -10.
Det är verkligen det jag behöver.
Just nu är ag jätte tagad till att dra iväg till gymmet, men kan inte eftersom jag är sjuk.
Jag HATAR att vara sjuk just nu.
Får helt enkelt leva med det idag och fixa hårfärg kanske.
Sara skulle gjort mitt hår men jag orkar inte vänta längre, och eftersom jag ska ta med mig egen hårfärg dit kan jag lika gärna göra det själv.
Får se vad som händer framöver.
Någon som vill vara min "pucha på agent!?;)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback